.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقیمی: رفع بیکاری ، اولویت اصلی است

نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه با اشاره به مشكلات روزمره اظهار داشت: اولويت اصلي ما حل معضل بيكاري است.

در جلسه‌اي با عنوان رسيدگي به مسائل و مشكلات روستاهاي بخش مركزي به همت بخشدار مركزي بهشهر و با حضور نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه، مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و دهياران و اعضاي شوراي بخش در سالن اجتماعات فرمانداري بهشهر برگزار شد.

عبدالله رياحي بخشدار مركزي در سخناني خواستار بيان مشكلات اساسي از سوي دهياران شد تا هم مسئولان پاسخ خوبي داشته باشند و هم براي رفع مشكلاتي كه مي‌تواند جوابگوي بسياري از خواسته‌هاي مردم يك يا چند روستا باشد، اقدام شود.

وي خطاب به مسئولان هم گفت: براي رفع مشكلات بهانه آورده نشود و پاسخ‌ها منطقي و كارساز باشد.

احداث گذرگاه‌هاي همسطح و غير همسطح، آسفالت دو رويه براي جلوگيري از آسفالت مجدد، رفع پيچ‌هاي بهشهر به اميرآباد، آنتن دهي تلفن همراه و تلويزيون به ويژه در روستاهاي كوهستاني، تاسيس بانك در روستاي حسين آباد با توجه به جمعيت 4 هزار نفري و قطب كشاورزي شهرستان، احداث كتابخانه براي جمعيت 7 هزار نفري گرجي محله، گاز ساحلي، تاسيس بانك تعاون، فضاسازي در زمين‌هاي روباز ورزشي و همچنين حل مشكل آرد با درصد سبوس بالا، مهار آب‌هاي سطحي، مشخص شدن حريم جاده بندر به رستمكلا از جمله مشكلات روستاهاي بخش مركزي بود كه توسط دهياران عنوان شد.

در ادامه، نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه با نگاهي به مشكلات مطرح شده، اظهار داشت: فكر مي‌كردم در اين جلسه هر روستا حداقل يك شغل را تعريف كند اما فقط مشكلات روز مره و انفرادي مطرح شد.

احمد علي مقيمي با بيان اينكه اولويت اصلي ما حل معظل بيكاري است، گفت: دست به دست هم بدهيد و فكرها را روي هم بگذاريد تا اين مشكل حل شود، كار را به گردن يكديگر نيندازيد زيرا كسي براي ما نسخه جديدي نمي‌پيچد.

وي تصريح كرد: هر چند بودجه‌هاي بخش خوداشتغالي محدود است اما با همين بودجه هم مي‌توان شغل ايجاد كرد.

مقيمي درباره درخواست تقويت آنتن دهي تلويزيون و موبايل گفت: 200 متر زمين مي‌خواهيم اما هنوز كسي پيدا نشده كه اين زمين را در جاي مناسب تحويل بدهد.

وي درباره كريدور شمال جنوب هم يادآور شد: اين پروژه طبق برنامه در حال انجام است.

در ادامه، مديران تربيت بدني، بهداشت و درمان، راه و ترابري، تعزيرات آرد و نان، آب و فاضلاب روستايي، جهاد كشاورزي، مخابرات و شهردار بهشهر هر كدام پاسخ‌هايي داشتند كه بيشتر شبيه ارائه عملكرد و بيان محدوديت‌هاي قانوني و مشكلاتي كه خود ادارات با سازمان‌هاي متبوع دارند، بود تا حل مشكلاتي كه در جلسه مطرح شده بود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1388
واقعاً جالب بود آقاي مقيمي مي خواهد بستر را براي رفع آماده كند البته با تواني كه در ايشان مي بينيم بعيد است حتي يك نفر را هم بتواند مشغول كند چه برسد به هزار نفر كه قولش راداده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.